همایش سالیانه انجمن بین المللی بتن

 | تاریخ ارسال: 1400/12/8 | 
بیست و چهارمین همایش سالیانه انجمن بین المللی بتن آمریکا (ACI)- شاخه ایران در دی ماه سال ۱۴۰۰ در تهران برگزار شد. جمعی از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران) در مسابقات گوناگونی که ضمن این همایش برگزار می‌شد، موفق به کسب افتخاراتی شدند. دانشجویان کارشناسی دانشکده مهندسی عمران در مسابقه «کارآیی ملات» و دانشجویان کارشناسی ارشد در مسابقات «بتن سازگار با محیط‌زیست» و «راه‌حل‌های بتنی» شرکت نمودند.
مسابقه «کارآیی در ملات» به صورت حضوری در محل برگزاری مسابقه در تاریخ ششم دی ماه به اجرا درآمد. در این مسابقه دانشجویان کارشناسی در قالب تیم «دوام» با حضور آقای مهندس «مهدی میرابریشمی» به عنوان استاد راهنما، به کسب «رتبه اول» نائل آمدند. اسامی اعضای تیم به شرح زیر است.
مرضیه صالحی، محمدرضا جلالی فراهانی، پویا شیری، کیانوش کدخدایی، مصطفی خادمی (دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۷) و محمد ذاکری جوشقان (دانشجوی کارشناسی ورودی ۹۸)

در این بین لازم است از تلاش‌ها و زحمات مسئولین محترم آزمایشگاه بتن دانشکده به خصوص جناب آقایان دکتر «نعمت‌الله بخشی» و مهندس «عبدالحسن پیرنیازاده» بابت همکاری و قراردادن امکانات آزمایشگاه در اختیار دانشجویان تقدیر به عمل آید.
تصاویر نمایندگان تیم در روز برگزاری مسابقه و محل برگزاری مسابقه در ذیل قابل ملاحظه‌ است.

 
 
مسابقات «بتن سازگار با محیط‌‌زیست» و «راه‌حل‌های بتنی» به صورت غیرحضوری و با ارائه طرح و معرفی آن در قالب یک فیلم برگزار شد. در این مسابقات دانشجویان کارشناسی ارشد در قالب تیم «AUT۹۵» با حضور آقای دکتر «آرش ذوالفقارنسب» به عنوان استاد راهنما، موفق به کسب «رتبه دوم» در هر دو مسابقه شدند. اسامی اعضای تیم به شرح زیر است.
مهدی میرابریشمی، امیر رمضانی و احمدرضا دهشتی (دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۵ و کارشناسی ارشد ورودی ۹۹)
لینک فیلم‌های ضبط‌شده نیز در ذیل قابل مشاهده است.
https://youtu.be/fvq۸N۳-ohr۸ (لینک مربوط به مسابقه بتن سازگار با محیط‌زیست)
https://youtu.be/۰۴om۷oUhkAA (لینک مربوط به مسابقه راه‌حل‌های بتنی)

دفعات مشاهده: 1027 بار   |   دفعات چاپ: 70 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر