اطلاعیه ازمون دکتری ۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1402/3/3 | 
باسلام و عرض تبریک به مناسبت قبولی در اولین مرحله ی آزمون دکترای ۱۴۰۲

لطفا به نکات زیر توجه نمایید:
  • از افرادی مصاحبه بعمل می آید که اطلاعات خود را در سامانه تحصیلات تکمیلی دانشگاه وارد نموده (اخرین فرصت ۱۴۰۲/۳/۹) و مدارک خود را به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده تا روز شنبه ۱۴۰۲/۳/۱۷) ارسال نموده باشند (لطفاً، مدارک را با پست پیشتاز برای دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر به آدرس تهران- میدان ولیعصر، خیابان حافظ، پلاک ۳۵۰ کد پستی ۱۵۹۱۶۳۴۳۱۱ ارسال فرمائید)
مدارک مورد نیاز (لطفا کپی مدارک را ارسال فرمایید)
تکمیل فرم متقاضیان دکتری   (word)  (PDF)
تصویر صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
تصویر کارت ملی
تصویر کارنامه مرحله اول و دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲
تصویر حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات هر دو مقطع (معرفی نامه نظام وظیفه، گواهینامه موقت تحصیلات، دانشنامه)
مدارک و مستندات دستاوردهای پژوهشی (مقاله، ثبت اختراع، کتاب و ...)
توصیه نامه های علمی
 تبصره ۱ : آندسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را در زمان مصاحبه نیز ارائه نمایند
تبصره۲ : آندسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ در مقاطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل خواهند شد می بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ را در زمان مصاحبه همراه و ارائه نمایند
 تبصره ۳ :مربیان دانشگاه آزاد اسلامی متقاضی استفاده از سهمیه مربیان، لازم است معرفی نامه ی صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی این دانشگاه را بارگذاری نمایند.
لازم به ذکر است اصل مدارک شناسنامه، کارت ملی، کارشناسی و کارشناسی ارشد را برای تطبیق در زمان مصاحبه همراه خود داشته باشید. و همچنین جهت اطلاع از سایر مدارک مورد نیاز به سایت دانشکده مربوطه مراجعه نمایید
صحت مدارک بارگذاری شده در سامانه مصاحبه به عهده داوطلب میباشد. در صورتیکه در هر مرحله از فرآیند پذیرش داوطلب و حتی پس از قبولی دانشجو در دانشگاه مشخص گردد که مدارک ارائه شده در سامانه مصاحبه با اطلاعات واقعی مغایرت دارد، مطابق با قوانین برخورد خواهد شد و پذیرش داوطلب لغو میگردد.































 
  • مصاحبه در روز و تاریخ اعلام شده  که متعاقبا اعلام می گردد انجام می شود و امکان برگزاری آن در روزهای دیگر وجود ندارد. در صورت عدم مراجعه برای مصاحبه ، برای آن فرد غیبت درج خواهد شد.
  • دانشجویانی که برای استعداد درخشان پرونده خود را ارسال کرده اند نیازی به ارسال مجدد پرونده نیست و فقط نواقص پرونده را در همان روز به همراه داشته باشند.
با تشکر
 دفتر تحصیلات تکمیلی
دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست

دفعات مشاهده: 4394 بار   |   دفعات چاپ: 32 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر