برگزاری سومین دوره مسابقه ملی کتاب ۳ دقیقه ای در دانشگاه صنعتی امیرکبیر 

 | تاریخ ارسال: 1402/3/13 | 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، سید علی محمدپور از برگزاری  سومین دوره مسابقه ملی کتاب سه دقیقه ای در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: این مسابقه از سلسله طرح های ملی «سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی» می باشد که در سطح واحد های جهاد دانشگاهی با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.
محمدپور ادامه داد: در این مسابقه هر دانشجو می تواند یکی از کتاب های مورد علاقه خود را انتخاب و در مدت سه دقیقه به شکلی تأثیر گذار و جذاب ارائه نماید.
محمدپور در خصوص برگزاری این مسابقات در دانشگاه امیرکبیر خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت ها دانشجویان با کتاب هایی با موضوعات متنوع حضور داشتند که در نهایت خانم الهه دویران دانشجوی مقطع ارشد در رشته مهندسی پزشکی با ارائه کتاب « زندگی دومت زمانی آغاز می شود که می فهمی فقط یک زندگی داری» حائز مقام اول، جناب آقای یاسین خلیلی  دانشجوی مقطع دکتری در رشته مهندسی نفت با ارائه کتاب «کیمیاگر» حائز مقام دوم و خانم حدیث گرجعلی بردشاهی  دانشجوی مقطع کارشناسی در رشته مهندسی صنایع با ارائه کتاب « روایتی از حاج احمد متوسلیان» به مقام سوم دست یافت.
گفتنی است این مسابقات به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر برگزار شد و نفر اول این مسابقات به مرحله بعد در مسابقات کشوری راه خواهد یافت.

عکس را در ادامه ملاحظه نمائید: ...